Oefenen - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Oefenen - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Oefenen

12 Juli 2016 | Nederland, Schagen

Zondag toch maar eens met alle tassen (voor en achter 2) geoefend. Ook de tassen gevuld met bijna alles wat we mee willen nemen. Dat oefenen was maar goed ook, want we waren een half uur bezig om de tassen af te stellen, zodat ze er makkelijk op zijn te hangen (en stevig zitten). Vervolgens op de fiets een rondje Schagen. Het opstappen en wegrijden voelt net alsof je met een tank wegrijdt. Eenmaal op snelheid rijdt het wel lekker, maar het sturen gaat wat trager. Wind en berg af zal ook wel zijn invloed hebben.
Het oefenen gaf ons allebei wel het gevoel van "dat we er zin in krijgen om te gaan". Maar helaas dat duurt nog een kleine 3 weken!

• 13 Juli 2016 - 14:42

Jocelyn:

Goeie voorbereiding is t halve werk!! Succes Beb en Eric!!

• 13 Juli 2016 - 19:41

Remy :

Tjoh..... Mijn gat doet al pijn bij de gedachten.....

Heel veel succes en vooral veel plezier!

• 14 Juli 2016 - 13:30

Rick:

Wel goed smeren Eric anders zit je de komende 2000km op de bekende zere......
    Suc6

• 16 Juli 2016 - 07:34

Rene & Janny:

Veel plezier en succes!!

• 18 Juli 2016 - 16:44

Karin En Rinus:

Heel veel succes met en de voorberiding en de reis. We blijven jullie volgen. En geniet ervan.

• 21 Juli 2016 - 12:24

Lindy:

Nog 9 daagjes.........!!!!!!!!spannend hoor!