7/3 Tussendag, eindelijk bij Rick! - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu 7/3 Tussendag, eindelijk bij Rick! - Reisverslag uit Dandenong, Australië van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

7/3 Tussendag, eindelijk bij Rick!

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

07 Maart 2017 | Australië, Dandenong

Dinsdag 7/3
Rustig aan gedaan, want we zouden pas om een uur of 7 bij Rick zijn vanavond (eerst moest Rick nog werken). Dus even water bijvullen en de toilet 'verschonen'. Dat eerste ging wel goed, maar dat tweede. Hup de cassette eruit trekken, maar even vergeten dat de wc binnen nog open stond, dus dat ging niet lekker. Hij zat half vast en er gutste water (wc afvalwater....bah) uit. Dus Marie-José naar binnen en die kwam even later naar buiten met de de mededeling dat de knop om de wc af te sluiten nu in de WC lag... Deze was er afgesprongen en toen ploep.
Maar goed, op een of andere manier kreeg ik de cassette er uit. Deze geleegd en toen kon ik rustig de knop er gewoon uit vissen. Daarna even goed alles afspoelen en de knop er weer op klikken. Uiteindelijk deed alles het gewoon weer, gelukkig.

Eerst maar eens wat boodschappen gedaan. En toen op weg naar Rick. Dat was toch nog wel 250 km. Maar het was een redelijk eenvoudige weg, dus rond 1400 uur waren we op de camping. Inmiddels was het heerlijk weer geworden, graadje of 25/26. Dus lekker in het zonnetje gezeten, gelezen en het onvermijdelijke backgammon gedaan. In de gasoven (kleintje, maar toch), de pizza gemaakt. Hij was goed te eten, naar mistte wat smaak zoals thuis.

Om 1900 uur gingen we naar Rick, 15 km verderop. Aangekomen en nog even met de huiseigenaresse gesproken. Daarna met de jongens wat biertjes gedronken. Heel leuk om over Australie te praten en hoe en zij het beleefden.
Vervolgens terug naar de camping met Rick dit keer. Dit liet al snel prachtige foto's zien. Ook nog even de 'diepte' in met Rick en een plan opgesteld voor morgen.
We gaan er nog een paar mooie dagen van maken!

• 07 Maart 2017 - 19:17

Karin:

Uniek moment om elkaar zo ver weg te ontmoeten!
    Leuk zo'n campertrip in Australië

• 07 Maart 2017 - 19:18

Monique :

Wat fijn weer bijelkaar. Maak er met zijn alle mooie dagen van. Groetjes vanuit Ellmau

• 09 Maart 2017 - 06:28

Hildelien:

Veel plezier met elkaar en Rick alvast gefeliciteerd met zijn 21 st verjaardag.!