Langzaam beter weer, mooie wandeltocht 140523 - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Langzaam beter weer, mooie wandeltocht 140523 - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Langzaam beter weer, mooie wandeltocht 140523

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

14 Mei 2023 | Frankrijk, Llauro

Helaas vroeg wakker, nog teveel het werk ritme, dus al vroeg een ochtend wandeling gedaan. Niet te lang, even naar het dorp, en terug. Vervolgens ontbeten. Ook maar eens de eerste boodschappen gedaan voor zo’n dag of twee. En toen maar eens een lees boek gepakt, heerlijk. Maar al gauw,we zaten binnen, vielen de oogjes weer dicht. En dat was prima, tenslotte zoeken we ook onze rust, na het drukke afgelopen jaar. Geluncht en toen een mooie wandeling met Peter en Angela gemaakt in de omgeving. Het weer was inmiddels opgeknapt, heerlijk in de zon, een graad of 20. Natuurlijk ook over de familie en de overleden Tante (moeder van Peter en zus van mijn moeder) en jongere broer van Peter (Anthon). Mooie gesprekken, waarbij het apart was om met iemand, die ik feitelijk al 30 jaar niet meer had gesproken, zo diepgaand over zijn en onze familie te praten. Daarna natuurlijk een borrel (s), waarbij de gesprekken gewoon door gingen. Uiteindelijk samen eten klaar gemaakt en over van alles en nog wat gesproken, heel gezellig en heel natuurlijk, bijzonder. Nu lekker in ons bedje en hopen dat we iets meer kunnen uitslapen[e-1f60e].

• 14 Mei 2023 - 22:19

Lindy:

Altijd goed lieverds, die mooie gesprekken die dan ontstaan. Ga vooral ook door met relaxen