Rustig dagje met heel veel wind - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Rustig dagje met heel veel wind - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Rustig dagje met heel veel wind

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

15 Mei 2023 | Frankrijk, Llauro

Maar liefst tot 800 uur uitgeslapen! In de ochtend rustig aan gedaan. Wel een camping in Barcelona gereserveerd, want Hemelvaart zit in de periode dat wij daar zitten. Ook kaartjes voor de Sagrada Famila geregeld. Eindelijk weer lekker een boek lezen in de zon, maar ook heel veel wind. Zo veel dat je soms denkt, het kan niet harder… Maar goed, we staan achter bomen en de luifel houdt het goed. Eigenlijk wilden we gaan fietsen, maar doordat het zoveel waaide, hebben we daar maar vanaf gezien. Dus met de auto naar een klein historisch plaatsje Ceret. Stelde niet zoveel voor, maar het scheelde ook dat het maandag is, veel dicht. En dat geeft toch een wat andere sfeer. Wel even goedkoop getankt tov de snel weg (20 cent verschil per liter). Weer terug ons eerste (er zullen er nog vele volgen) spelletje Backgammon. Kansloos verloren met 5-2 van Marie-Jose….[e-1f928]. Even inkomen zullen we maar zeggen. De wind blijft en we lezen nog lekker onze boeken. Eten gemaakt, gegeten en dan komt Angela langs of we nog naar de camping borrel komen. Leuk, dus aangesloten en een flesje witte wijn van de camping geregeld (5,20 valt dus wel mee). Heerlijk zitten kletsen en nog wat tips van een vrouw gekregen over mooie plaatsen in Spanje. Toch naar Cadiz? We gaan het zien!