Rustdag, regendag en shopdag - Reisverslag uit Otura, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Rustdag, regendag en shopdag - Reisverslag uit Otura, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Rustdag, regendag en shopdag

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

22 Mei 2023 | Spanje, Otura

Onze eerste volle dag in Granada begon rustig. We namen de tijd en waren wat verveeld. Regen voorspelt, fiets gedoe nog in ons hoofd, tja dat kan je wat sjagerijnig zijn. En dan sta je bij de afwas in je beste Duits te praten en denk je stoer te zeggen dat je 8 weken op vakantie bent. Waarop het antwoord is, oh wij zijn 10 weken op vakantie[e-1f925].

Marie-Jose doorbrak eea door via de camping een programma van 3 dagen (do/vr/zat) Granada (incl Alhambra) te regelen, top!

In de ochtend was het nog droog, maar in de middag ging het toch echt regenen. Maar goed, wij gingen naar het grootste shopping center van Europa (Nevada). Het was wel groot, maar minder groot dan verwacht. Heel veel kleding en schoenen zaken, met alle grote ketens vertegenwoordigd. Daarna bij de Lidl boodschappen gedaan. Wel vreemd dat alle Spanjaarden buiten in de regen wilden parkeren, terwijl wij onder de Lidl ruimte zat hadden om overdekt te parkeren[e-1f60e].

Terug naar de camping waarbij ‘zij’ van TomTom ons wel weer hele vreemde aanwijzingen gaf. Eigenlijk liet ze ons steeds rondjes rijden, terwijl we bijna bij de camping waren… En het waren andere aanwijzingen dan toen wij gisteren van dezelfde kant kwamen met dezelfde bestemming. Heel bijzonder!

Nog even de ANWB gebeld, maar wij kunnen rustig na onze vakantie de diefstal van de fiets bij de verzekering melden.Daarna spelletje (5-3 Eric) en eten gemaakt. Nu rustig lezen en koffie/thee. Regen is rond 1800 gestopt.

• 23 Mei 2023 - 10:46

Lindy:

Jammer van het slecht weer! Granada is zo gezellig om te slenteren door de mooie straatjes! Alhambra zullen jullie prachtig vinden!

• 23 Mei 2023 - 13:09

Marjolijn :

De regen voor is voor jullie niet fijn, maar voor de Spanjaarden een zege.

Veel plezier in het Alhambra