Bijna op reis naar Down under - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Bijna op reis naar Down under - Reisverslag uit Schagen, Nederland van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Bijna op reis naar Down under

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

18 Februari 2017 | Nederland, Schagen

Zie reizen (Australië )
Morgen gaat het gebeuren, even een stukje vliegen en dan ....

Na onze fantastische fietstocht naar Santiago, nu heel wat anders. Down Under, andere kant van de wereld, heel lang vliegen en zo kan ik nog wel even door gaan.
We gaan ook niet fietsen, maar nu met de camper, waarvan de laatste 8 dagen met Rick. We hebben er zin in, maar toch ook wel wat nerveus voor zo'n lange vliegtocht (3 maal overstappen!).
Ook links rijden met een grote camper wordt een uitdaging.
Maar we gaan in ieder geval ervan genieten!

Marie-José en Eric

• 18 Februari 2017 - 18:06

Rinus En Karin:

Ook nu weer heel veel plezier met deze reis. Geniet ervan.

• 18 Februari 2017 - 18:47

Monique :

Veel plezier. Ik ga jullie weer volgen. Erg leuk.

• 18 Februari 2017 - 21:40

Karin:

Veel plezier! Ben benieuwd naar jullie camper en reis ervaring. De hectiek op de vliegvelden zal even wennen zijn, maar daarna heerlijk genieten van de natuur !

• 18 Februari 2017 - 21:40

Karin:

• 19 Februari 2017 - 07:11

Jocelyn:

Hé lieverds! Veel plezier samen! Ik vond t gezellig nog ff gister! Nog heerlijk 'ouderwets' gedanst..nog met je Bep!..