Bye, bye Barcelona, Valencia here we come. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Bye, bye Barcelona, Valencia here we come. - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Bye, bye Barcelona, Valencia here we come.

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Marie-Jose en Eric

19 Mei 2023 | Spanje, Valencia

Rustig aan opgestaan en al snel hadden we caravan weer ingepakt. Er ontstaat al wat routine. Fietsen erop en om half 10 reden we weg van de camping. Het was een redelijke saaie weg en de omgeving werd droger en kaler. Geregeld zagen we de Middellandse Zee en aan de andere kant bergen. Geluncht op een parkeerplaats, het weer was prima (22 graden, zonnetje). Toen we in de buurt van Valencia kwamen toch nog even gecheckt of er plek was op de camping waar we naar toe wilden. Plots bleek deze vol (gisteren was er nog plek!) en ook bellen hielp niet. Vervolgend een stuk of 5 andere campings gebeld, allemaal vol. Een lichte paniek, maar we waren nog vroeg (half 3). Uiteindelijk vond Marie-Jose een camper camping, waar ook caravans mogen staan. Dus staan we nu op een klein plekje, maar goed we staan tenminste ergens. Alles is verder schoon , ziet er prima uit en er is zelfs een klein restaurantje.

Voor in Valencia nog een fietstocht geregeld voor morgen, met eigen fiets dit keer. Het is een uurtje rijden op de fiets naar Valencia, moet kunnen.

• 19 Mei 2023 - 20:36

Marjolijn :

Zo dat valt tegen dat er geen plek is. Hebben wij eigenlijk nog nooit gehad, maar wellicht zijn er nu veel meer mensen met vakantie. Veel plezier in Valencia, probeer ook de pinchos op het plein achter de placa de virgin (of zo iets)

• 19 Mei 2023 - 20:54

Thea:

Leuk nog een fietstocht, hebben jullie in Valencia nog meer activiteiten geboekt

Lukt het met het fototoestel?

• 19 Mei 2023 - 21:30

Karin:

Gelukkig toch een plekje.

wij zitten 2 nachtjes in Wirdum onder Leeuwarden. Ook lekker fietsen hier [e-1f60a]