Kort bezoek Ardales en relaxen - Reisverslag uit Ardales, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu Kort bezoek Ardales en relaxen - Reisverslag uit Ardales, Spanje van Marie-Jose en Eric Drijver - WaarBenJij.nu

Kort bezoek Ardales en relaxen

01 Juni 2023 | Spanje, Ardales

We werden om 8.15 uur wakker. Als we eerder wakker waren geworden, zouden we naar de Caminito del Rey zijn gegaan. Een van de volgende dagen dan maar. Eric haalt brood bij een restaurant verderop. Met handen en voeten duidelijk gemaakt en er kwam een wel heel groot brood te voorschijn. Kleiner misschien? Kon, maar die was weer zo klein…., dan maar de grote[e-1f60e].

Voor het eerst de was gedaan en 2 waslijnen opgehangen. Het droogt hier allemaal zeer snel, gelukkig (wind en zon). Daarna maar eens naar Ardales (dichtstbijzijnde dorp) gereden voor wat boodschapjes en wat rond te kijken. Onderweg prachtig uitzicht op een meer en bergen op de achtergrond. Op de terugweg wat foto’s gemaakt. In Ardales (op een heuvel, dus veel steil omhoog en omlaag) auto geparkeerd en maar eens wat rond gekeken. In een zijstraat zagen we een gezellig restaurantje met naar later bleek allemaal Polen op het terras. Allemaal een bandje om de pols, duidelijk een vakantie groep, maar ze hadden veel plezier met zijn allen. We zaten prima, maar of dit nu het centrum was. Waarop ik verzuchtte, straks lopen we natuurlijk verder en komen we nog veel mooiere terrassen tegen. Maar goed, bakkie gedaan en verder gelopen. En ja hoor, in het “echte” centrum allemaal terrassen[e-1f92d]. Nog even wat kleine boodschapjes gedaan, getankt (1,56) en terug naar de camping. Lunch, gelezen en geslapen in de zon die in de middag weer terug was. Spelletje, 5-4 Eric.

Om een uur of 7 eten gemaakt, afwassen en weer een spelletje 5-4 Eric.

Morgen waarschijnlijk de Caminito del Rey.

• 03 Juni 2023 - 07:43

Angela:

Wat jullie met terrassen hebben, hebben wij altijd met bankjes in het bos. Dan zoek je ergens een niet zo ideale plek om even je boterham op te eten, want dat moet toch ergens, kon je 5 minuten verder een prachtig bankje tegen [e-1f606]